مقالات

معرفی انواع ست رومیزی اداری و کاربرد آنها

ست رومیزی اداری

ست رومیزی اداری

استفاده از ست رومیزی اداری در بسیاری از محیطهای کاری و دفتری رایج است. چون این مجموعه کوچک هم زیبایی و شأن کاری کارکنان را بالا می‌برد و هم نظم و ترتیب خوبی را در فضای کار برقرار می‌کند. شاید در محل کار خود، وسایل کوچک زیادی داشته باشید که باعث شلختگی سطح میز کار و کشوهای آن شود و دقیقاً اینجاست که ست رومیزی اداری به کار شما می‌آید.

می‌توانید در یک ست رومیزی اداری مدیریتی شیک همه لوازم تحریر، پوننز و سوزن، چسب و منگنه، اسناد و اوراق اداری و… را قرار دهید تا زمان استفاده از وسایل خود جای هر چیز را بدانید و با خیال راحت و تمرکز روی کار از وسایل خود بهره ببرید. در ادامه درباره ست‌های رومیزی چند تکه و کاربرد انواع آنها صحبت می‌کنیم.

کاربرد ست‌ رومیزی اداری

ست‌ رومیزی اداری یکی از ابزارهای پرکاربرد در محیط کار است. این ست شامل مجموعه‌ای از لوازم و ابزارهای اداری است که برای نگهداری و مرتب‌سازی لوازم پرکاربرد مانند کاغذ، خودکار، قلم، سنجاق، دفترچه یادداشت و… روی میز کار بکار می‌رود. استفاده از ست‌ رومیزی اداری باعث بهبود عملکرد و کارایی در محیط کار می‌شود.

در واقع، ست‌ رومیزی اداری به عنوان یک وسیله کارآمد، باعث ترتیب و سازماندهی محیط کار می‌شود. با استفاده از این ست، می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید و به راحتی آنها را پیدا کنید. همچنین، استفاده از ست‌ رومیزی اداری باعث بهبود قابلیت دسترسی به اسناد و مدارک مختلف می‌شود.

به طور مثال می‌توانید پرونده‌ها و کاغذها را در کازیه قرار دهید، به این ترتیب هم فضای میز کار مرتب می‌شود و هم اینکه از گم شدن برگه‌های مهم جلوگیری می‌شود. بدین ترتیب در زمان نیاز، آنها را به راحتی پیدا می‌کنید. از زیر دستی هم می‌توانید به هنگام نوشتن به راحتی استفاده کنید. جای قلم و خودکار، منگنه و … همگی کاربرد خاص خود را دارند.

به هنگام خرید ست رومیزی اداری به چه نکاتی دقت کنیم؟

جنس: یکی از مهمترین ویژگیهای ست اداری جنس آن‌ است. ستهای اداری اغلب از چرم، چوب یا فلز تهیه می‌شوند. البته گاهی از ترکیب چوب و چرم نیز استفاده می‌شود که مناسب میز مدیریتی می‌باشد. از ستهای فلزی یا چوبی و پلاستیک فشرده هم به دلیل رسمی‌تر بودن در اتاق معاونت استفاده می‌شود. ست رومیزی فلزی هم اغلب مخاطبان خاص خود را دارد و بسیار شیک است که در سبکهای اداری خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ: یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید ست اداری رنگ آن می‌باشد. مسلماً رنگ ست اداری تاثیر در فضای دکوراسیون آن محیط بسیار موثر است. مثلا اگر جنس میز شما چوبی است بهتر است که رنگ ست رومیزی قهوه ای را انتخاب کنیدالبته ست اداری کاریردی جهت میز مدیران بهتر است رنگ مشکی و از جنس چرم باشد. به دلیل آن‌که قرار های مهم کاری در اتاق ریاست برگزار می شود پس بهتر است که بر سر میز ریاست مجموعه از ست رومیزی گرانبها تری استفاده شود.در ضمن گفتنی است که انتخاب رنگ ست رومیزی کاملا به سلیقه ی افراد بستگی دارد.

خرید ست رومیزی اداری

ست رومیزی مناسب برای میز مدیریت

یک ست رومیزی مناسب برای میز مدیریت باید هم زیبا و شیک باشد و هم کاربردی!  ست رومیزی مدیریتی خوب می‌تواند پرستیژ و اعتماد به نفس مدیر را افزایش دهد و همچنین به او کمک کند تا لوازم تحریر، اسناد، کارت ویزیت و سایر وسایل را به راحتی نگهداری کرده و در لحظه به همگی آنها دسترسی داشته باشد.

جنس ست رومیزی مدیریت معمولا از چوب، فلز، چرم یا ترکیب آنها ساخته می‌شود و شامل قطعات مختلفی مانند جاکاغذ، جامدادکش، جاسوزن، جامنگنه، جاکارت و غیره است. ست رومیزی مدیریت باید با طرح و رنگ مبلمان اداری هماهنگ باشد و با سلیقه و شخصیت مدیر تطبیق داشته باشد.

انواع ست‌های رو میزی

می‌دانیم که ست رومیزی اداری از جنس پلاستیک فشرده، چوب و چرم ساخته شده و با توجه به نیاز محیط کار خریداری می‌شود. می‌توان در اتاق مدیر از ست چرم استفاده کرد علت آن نیز جلب نظر میهمانان، رفت و آمد کم و خاص بودن جنس چرم در میان لوازم اداری است.

برای میز منشی یا همان میز کانتر اغلب به دلیل رفت و آمد زیاد و قرار دادن مکرر لوازم تحریر و اوراق اداری، اغلب از ست فلزی یا پلاستیک فشرده استفاده می‌شود.

ست رو میزی ۱۱ تکه چوب و چرم

این ست اداری زیبا و مدرن می‌باشد و جلوه زیبایی به دکوراسیون محیط کارتان می‌بخشد. جنس آن هم ترکیبی از چوب و چرم با کیفیت ودوام بسیار بالا می‌باشد.

این ست رومیزی شامل تکه های زیر می‌باشد:

جای کاغذ یادداشت ، جای پاکت نامه ، جای قلمی ، پانچ ، جاسوزنی ، دستگاه منگنه ، سوزن ۲۴.۶ ، کازیه ، پایه تقویم ، پایه چسب و سوزن کش

ست رومیزی ۱۰ تکه مدیریتی چرمی

این ست رومیزی دارای ۱۰ تکه می‌باشد و جنس آن چرم است بنابراین انتخابی ایده آل جهت دفتر مدیران می‌باشد.  رنگ بندی آن درسه رنگ قهوه‌ای ،مشکی و طوسی است.

این ست رومیزی شامل تکه‌های زیر است:

کازیه ، قاب عکس ، جاکارتی ، جا تقویم ، ساعت ، جا خودکاری ، جای کاغذ یادداشت ، زیر دستی و پاکت بازکن

ست چرمی

ست رومیزی ۷ تکه چوبی

این ست رومیزی تنها از چوب ساخته شده و برای میز کارمندی، میز تحریر دانش آموزان و دانشجویان در منزل کاربردی می‌باشد.

این ست شامل جای تقویم ، ساعت رومیزی ، جای خودکار ، جای ملزومات کوچک اداری ، یادداشت ، کازیه A4 ، جاخودکاری می‌باشد .

خرید ست رومیزی اداری از مستر اداری

با توجه به مطالب گفته شده، ست رو میزی در تمام محیطهای دفتری و اداری به جهت نظم و ترتیب دادن به لوازم تحریر و اداری کاربرد دارد. به هنگام خرید ست رو میزی چه از فروشگاههای آنلاین و چه حضوری لازم است به مرغوبیت جنس کالا، رنگبندی متناسب با میز اداری و فضای کاری توجه شود. کاربرد تکه‌ها و تعداد آنها نیز مهم هستند.

فروشگاه آنلاین مستر اداری انواع ست رومیزی را در بهترین کیفیت با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌دارد. جهت خرید ست رومیزی می‌توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.