مقالات

صندلی نیلپر بهترین نوع صندلی اداری

مبلمان اداری نیلپر
مبل نیلپر

صندلی نیلپر،موضوعیست که در این مقاله بدان می پردازیم. هم‌چنین در باره‌ی انواع  صندلی اداری نیلپر  و ویژگی های آن ها، از جمله صندلی مدیریتی نیلپر، صندلی کارمندی نیلپر و…. صحبت می کنیم،پس تا انتهای مطلب با ما باشید…

تاریخچه نیلپر

ازکیفیت تا محبوبیت و برند شدن

نزدیک به سه دهه است که شرکت نیلپر با پشتکار و توانمندی منحصر به فرد و با حفظ کیفیت محصول،در زمینه ی تولید مبلمان اداری فعالیت دارد،اما اوج شکوفایی و محبوبیت این برند با آغاز گسترش ورود کامپیوتر ها به ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی بود،زیرا نیاز جدیدی که برای کارمندان و کاربران این تکنولوژی ایجاد شده بود اکنون تجهیزات مرتبط با کارکردن با کامپیوتر بود،یعنی :صندلی. این موضوع سبب شد که شرکت نیلپر تولید و مونتاژ یکی از مهم ترین تجهیزات کامپیوتری را به شدت گسترش بدهد.امروزه در واقع نیلپر را می توان تنها تولید کننده ی صندلی در کشور دانست که بخش گسترده ای از قطعات این محصول را علاوه برمونتاژ، تولید هم می کند.

این کمپانی بخش بزرگی ازسرمایه گزاری خود را بر افزایش کیفیت محصول ،ارتقائ توانمندی در طراحی و تولید و نیز کاهش قیمت محصول قرار داده است.نیلپر تلاش می‎ کند محصول نهایی را طوری به مشتریانش (که بیشتر افراد حرفه‌ ای در کار اداری یا مهندسان هستند) ارائه کند که هم از نظر اقتصادی منطقی باشد و هم بسیار راحت.

علاوه بر صندلی کامپیوتر و به طور کلی صندلی و مبل های اداری که تولیدات اصلی و اولیه این برند بودند امروز نیلپر صندلی آموزشی، خانگی، رستورانی و مبل های مختلف را هم تولید و به بازار ایران عرضه کرده است.صندلی اداری نیلپر ویژگی های فراوانی دارد اما هر کدام از این صندلی ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. 

نیلپر برندی قدیمی می باشد که در تولید مبلمان و تجهیزات اداری عملکردی درخشان داشته و کیفیت محصولات آن مورد پسند همگان می باشد.تنوع محصولات، قیمت مناسب، کیفیت بالا، توجه به تمامی سلیقه ها ی متفاوت از دلایل موفقیت این برند است.

مبل نیلپر

صندلی مدیریتی نیلپر

به هنگام خرید صندلی مدیریتی باید به چند نکته توجه کنیم، طبعا به جز کیفیت و راحتی ،شکل و ظاهرا صندلی برای ما مهم است.چه بخواهیم صندلی ارزان قیمت تهیه کنید و چه گرانقیمت،یک صندلی با کیفیت و ظاهری زیبا و که در آن همه ی استاندارد ها و اصول ارگونومی بدن در آن رعایت شده باشد را می توان از میان صندلی های مدیریتی نیلپر تهیه کنیم.

این محصولات نیلپر با رعایت همه ی نکات و اصول طراحی و ایجاد راحتی و آرامش برای کاربر گزینه ی مناسبی برای مشتریان دشوار پسند می باشد. این محصول با توجه به کیفیت مواد اولیه ی به کار برده شده در بازه ی قیمت گوناگونی به فروش می رسد. می‌توانید کیفیت ایده آل را با توجه به نیاز و امکاناتتان در این صندلی‌ها بیابید.

در ادامه  راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ ارزان قیمت را مطالعه کنید

صندلی مدیریتی نیلپر مدل ocm 850s

صندلی مدیریتی نیلپر یکی از صندلی های پر طرفدار و محبوب در میان مدیران و صاحبان شرکت ها و سازمان هاست.در طراحی و ساخت پشتی این مدل صندلی باتوجه به قد افراد انحنای بدن فرد مورد توجه قرار گرقته و امکان تنظیم گودی کمر و سفتی و نرمی حرکت پشتی مطابق با وزن کاربر وجود دارد.

صندلی مدیریتی مدل OCM 850S نیلپر دارای پشت سری با قابلیت تنظیم زاویه رو به جلو و عقب و تغییر ارتفاع جهت رفع خستگی گردن می باشد، پایه اصلی این صندلی از نوع پنج‌پر فولادی با روکش پلاستیک به جهت افزایش زیبایی و جلوگیری از آسیب و زنگ‌زدگی ساخته شده است.

از دیگر ویژگی های این مدل صندلی دارای دسته هایی با قابلیت تنظیم در جهت های مختلف جهت راحتی دست کاربر و هم‌چنین دارای پشتی و نشیمن ساخته شده از پلی آمید تقویت شده به منظور راحتی و عدم خستگی بدن کاربر می باشد. این مدل صندلی تنها نمونه ای از صندلی های مدیریتی نیلپر می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

صندلی کارمندی نیلپر 

در انتخاب و خرید صندلی کارمندی نیلپر باید به این نکته دقت کنیم که نوع صندلی که در محیط کار بر بروی آن می نشینیم می تواند در عملکرد و روند کاری ما بسیار تاثیر گذار باشد.

هنگامی‌که از صندلی کارمندی صحبت می کنیم ،با مخاطبین و کاربرانی گوناگونی مواجهیم، پس باید صندلی را انتخاب کنیم که در طول مدت زمانی‌که کاربر از آن استفاده می کند احساس راحتی و آرامش را به آن منتقل نماید وپاسخگوی نیا های کاربر باشد.

در طراحی و تولید صندلی کارمندی نیلپر تمام اصول وقواعد ساخت یک صندلی استاندارد ومطابق با اصول ارگونومی بدن ،سطح بالای کیفیت و تحمل وزن صندلی ،درآن رعایت گردیده است.بنابراین اگر به دنبال خرید یک صندلی استاندارد و با کیفیت و مدرن و شیک باید نیلپر گزینه ی ایدآلی برایتان خواهد بود که میتوانید در رنج های قیمتی مختلف آن را تهیه نماید.

همان‌گونه که گفتیم تنوع صندلی‌های نیلپر زیاد است بنابراین می توان با توجه به نوع محیط کاری و یا فضای اداری خود این مدل صندلی را انتخاب نمایید و در فضای دکوراسیون کاری خود بگجانید. این صندلی‌ها علاوه بر اشکال متنوع دارای قیمت‌های متفاوتی نیز هستند که باعث می‌شود بتوانید با هر میزان بودجه‌ای یک صندلی پر کیفیت را در اختیار داشته باشید. 

صندلی کارمندی و کارشناسی

صندلی کنفرانس

وقتی صحبت از اتاق  کنفرانس می شود اولین چیزی که به ذهنمان می رسد میزو صندلی کنفرنسی می باشد،این دلیل این موضوع اهمیت آنهاست. نوع صندلی کنفرانسی که درفضای اتقاق کنفرانس چیده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اتاق کنفرانس مکانی جهت متمرکز نمودن ذهن و تفکر است .

بنابراین ،بسیار حایز اهمیت است که کابر در تمام طول مدتی که برروی صندلی می نشید احساس راحتی و آرامش و عدم خستگی و پریشانی را برای کاربرداشته باشد .

بنابراین صندلی که این ویژگی ها را دارا باشد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.در صندلی های کنفرانسی نکته دیگری که مهم است قابلیت تغییر زاویه جهت تسلط داشتن به فرد سخنران می باشد، نیلپر در ساخت صندلی کنفرانسی با رعایت همه ی موارد گفته شده پاسخگوی نیازهای کاربر در این زمینه می باشد. این صندلی‌ها را می‌توانید در قیمت‌های متنوعی تهیه کنید. 

با هر بودجه‌ای می‌توانید صندلی کنفرانس مناسب با سلیقه و نیاز خود را تهیه کنید. همه‌ی این صندلی‌ها طوری طراحی شده‌اند که شکیل باشند و بتوانند جایگاه خود را در یک اتاق کنفرانس به‌خوبی نشان دهند.

صندلی کنفرانسی

ویژگی های صندلی نیلپر :

این محصولات کاملا  استاندارد بوده و طبق اصول ارگونومی بدن طراحی و تولید شده اند.
محصولات طبی بوده و به ستون فقرات و زانو شما آسیب نمیرساند.
دارای ۲ کالیته چرم و پارچه است ، که طبق سلیقه و انتخاب مشتریان محصول تحویل داده می شود.
مناسب برای ۸ ساعت کار در روز است.
دارای مکانیزم تغییر ارتفاع است ، و با توجه به قد کاربر در بازه ارتفاع مشخصی قابل تغییر ارتفاع است.
دارای حالت سینکرون است ، یعنی هنگام خستگی کاربر پشتی صندلی تغییر زاویه میدهد. 

جهت مشاوره و خرید محصولات با کیفیت نیلپر از فروشگاه اینترنتی مستر اداری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.